ID 6443 Роль ЗМІ у формуванні іміджу Ангели Меркель як політичного лідера Німеччині

 

Тип работы

Реферат

Тема работыРоль ЗМІ у формуванні іміджу Ангели Меркель як політичного лідера Німеччині
Содержание
На сучасному етапі позитивний імідж будь-якої держави свідчить про її економічну та політичну силу, процвітання та високий рівень культурного розвитку і є показником авторитетності та успішності дій тої чи іншої країни на світовій арені. Позитивний імідж держави безпосередньо пов’язаний як із ставленням до неї світової спільноти, так і її власних громадян. Від іміджу держави так само залежить і рівень патріотизму її мешканців.
Особливої ваги фактор формування позитивного іміджу набуває для тих суспільств і держав, які долають перешкоди трансформаційного періоду, намагаючись при цьому наздогнати тих, хто пішов уперед. Проте імідж держави значним чином залежить від іміджу перших осіб. Цим і пояснюється актуальність обраної до написання роботи теми.
Метою даної роботи є висвітлення ролі ЗМІ в формуванні іміджу перших осіб держави на прикладі іміджу Ангели Меркель.
Завданнями дослідження є:
- дослідження іміджу Ангели Меркель, сформованого за допомогою світових ЗМІ;
- визначення переваг та недоліків сформованого іміджу та надання рекомендацій щодо його вдосконалення.
Об’єктом дослідження є формування іміджу перших осіб за допомогою ЗМІ.
Предметом дослідження є засоби впливу ЗМІ на формування іміджу перших осіб.
Інформаційною базою дослідження виступає наукова література, статті в періодиці та матеріали мережі Інтернет.
Розглянемо історію формування іміджу Ангели Меркель в сучасних ЗМІ. Звернемось спочатку до публікації у журналі Штерн, перекладеної для нашого читача онлайн-журналом «Влада і бізнес», що спеціалізується на перекладах зарубіжних ЗМІ для російськомовного читача.
Публічний політик, який постійно приймає участь у виборах, зобов'язаний піклуватися про свою зовнішню привабливість. Цією нормою знехтував не який-небудь африканський «безкомпромісний мачо», а німкеня середнього віку, яка сім років займала міністерські пости і більше десяти років була обраним депутатом Бундестагу. І тільки коли вона націлилася роздобути крісло канцлера Німеччини, вона, Ангела Меркель, зайнялася реставрацією свого неабияк пошарпаного фасаду.
Порівнюючи імідж Меркель на момент її приходу у політику та до часу виходу статті, журналісти Штерну пишуть: «Чим зовні відрізнялася Ангела Меркель від інших німецьких жінок - політиків на початку своєї кар’єри? Її характерні прикмети могли бути описані так: потворна зачіска під горщик і вічна похмурість на обличчі, повна відсутність косметики».
Тим часом у Німеччині навіть деякі чоловіки-політики стали підфарбовувати волосся для того, щоб виглядати більш життєздатно . Зачіска ж Ангели Меркель стала одним з найпопулярніших висміюваних явищ у цій країні. Недільний «Більд» у травні 2000 року охарактеризував її так: «виглядає як поголена поні».
Нелюбов до укладання та маніпуляцій з феном, а також сухе волосся обтяжували стан справ на голові у Меркель. Її зачіска завжди залишалася незмінною, будь це під час дощу або шторму. Практичність вона цінувала найбільше. Коли вона вперше прилетіла до США в 2001 році в якості федерального голови ХД , у неї був найменший чемоданчик на коліщатках у всій делегації. У ньому вона транспортувала свій гардероб на чотири дні: брючні костюми темних відтінків з блейзерами, які широко простягалися над її стегнами. Практично зачесана і вбрана німкеня побувала в Нью -Йорку і Вашингтоні, в яких істеблішмент особливо ретельно стежить за зовнішнім виглядом. Її однопартієць Хайнер Гайсслер розкритикував зовнішній вигляд Меркель через телебачення «Для мене це є абсолютною загадкою, хто їй рекомендує одяг, який вона носить».
У 2003 році Меркель, що стала обличчям ХДС і фактично претендентом на місце канцлера, приступила до корекції свого зовнішнього іміджу. Вона звернулася до Удо Вальца, відомого берлінському перукаря. Вальц зробив їй так звану «цілісну зачіску» яка дуже підійшла Меркель і заслужила багато похвали . Це виявилася стрижка «під рамочку» з вільними ступенями і повітряним поні на чубку, елегантно покладеним у сторону. Краса вимагає жертв, Меркель все ж довелося терпіти перед своїми важливими виходами укладання феном, що вона просто ненавидить. Їй довелося звернутися до професійних косметологів , щоб вони подбали про привабливість її обличчя і правильному нанесенні косметики. У неї з'явилася відпрацьована елегантна жестикуляція. У пресі стали з'являтися її фото, на яких похмурість на обличчі змінилася посмішкою і материнським теплом в очах. Така зміна іміджу, розтиражована ЗМІ, стала сильним поштовхом для отримання симпатій з боку німецького народу.
Взагалі вираз її обличчя було занадто рано змінено самою пресою. Справа в тому, що у фотографів існує запит на рідкісні кадри, на яких харизма політика виявляється з несподіваного боку. Тому Меркель із зазвичай похмурим виразом обличчя нікого не цікавила, її починали фотографувати, коли вона з відпрацьованою усмішкою розгорталася до камер . Таким чином, Меркель стала робити враження чарівної культової фігури. Було також помітно, що Меркель заздалегідь репетирувала пози перед журналістами. Ці пози були начебто спонтанними, проте були усередині розроблені перед дзеркалом.
На даний момент концепція позиціювання іміджу Ангели Меркель в ЗМІ дещо змінена. Так, сучасні журнали пишуть, в залежності від концепції видання, що, наприклад, Меркель є типовим протестантським політиком, тобто ЗМІ спрямовують імідж Ангели Меркель в бік отримання лояльності німців, які приділяють значну увагу релігійним цінностям. Велику кількість публікацій щодо іміджу Ангели Меркель та її політичних вчинків подає німецька газета Дойче Велле с дублюванням інформації на інтернет-сайті http://www.dw.de/.
Так, якщо розглядати імідж Ангели Меркель, сформований сучасними ЗМІ, то можна переконатися, що це типовий протестантський політик.
По-перше, вона створює враження ділової та успішної людини, що приділяє весь свій час роботі і тільки роботі. Про особисте життя Меркель відомо дуже мало, як ніби її немає зовсім: тільки лише вік, сімейний стан і хобі, в яке швидше через брак часу перетворилася така домашня обов'язок, як приготування вечері.
По-друге, канцлер досить скромна і не любить помпезності, цінує минуле, тому як і раніше проживає в тому ж будинку в центрі Берліна, в якому жила і до обрання на пост керівника Німеччини. Вона абсолютно не проявляє схильностей до дорогих речей або делікатесів і все так само демонструє свою байдужість до зовнішнього вигляду, цінуючи акуратність і функціональність.
У даному випадку можна простежити, як спрацьовує правило іміджмейкінгу, яке стверджує, що одяг і зовнішній вигляд політика повинні відображати його політичні позиції, відповідати ситуації і тому комунікаційному посланню, яке цей політик несе суспільству.
По-третє, Ангела Меркель уникає всіляких скандалів і так званих «поливання брудом», якими так знамениті її європейські колеги: Сільвіо Берлусконі і Ніколя Саркозі. Більше того, німецький канцлер вважає за краще тримати ЗМІ на дистанції, у всякому випадку, так подається її імідж, щоб підвищити цінність кожного згадування про неї в ЗМІ. Її суперники і політичні конкуренти визнають, що спроби викликати Меркель на конфронтацію марні і свідомо невдалі. Вона завжди намагається бути неупередженою і беземоційною, тому що її вища цінність - служіння німецькому суспільству, захист його інтересів і окремо взятого громадянина Німеччини.
По-четверте, Меркель завжди дуже стримана: вона вміє давати короткі, іноді сухі, але іронічні коментарі. Вона рідко заперечує безпосередньо, замість «але» найчастіше використовує «разом з тим» або «а також»; воліє пояснити, а не сперечатися і доводити.
Для успішності іміджу політика потрібно тонке відповідність історично сформованої політичної системі, органічно властивий даній культурі менталітет і зручна ситуація. Зі сказаного вище очевидно, що імідж Ангели Меркель цілком гармонійно накладається на християнські погляди, ідеали і цінності сучасних німців. Згідно з опитуваннями, більшість німців вважає Ангелу Меркель компетентним і сильним політиком. Хоча мало хто зможе пояснити, чим відрізняються її політичні погляди від політики конкурентів. Меркель відповідає уявленням німців про «правильного» канцлера - послідовного і прогнозованого.
У Німеччині як в країні, де різні землі мають суттєві відмінності в сповіданні різних напрямків західноєвропейського християнства, протестантський імідж політичного лідера-лютеранина обговорюється вкрай рідко, як правило, тут звикли обговорювати політичні позиції і конкретні дії. Тому, коли Ангела Меркель стала канцлером Німеччини, змінивши на посаді Герхарда Шредера, вона не була настільки популярна і шанована, як сьогодні. Але минув час, і проявилися результати роботи ЗМІ над її іміджем: вона зуміла досягти того, що не вдавалося її попередникам.
Таким чином, стиль роботи Меркель і те, як вона домагається поставлених цілей, - це одна з основних складових її іміджу, які високо цінуються німецьким суспільством.
Таким чином, німецькі та світові ЗМІ (зокрема, газети, журнали та телебачення) мали значний вплив на формування іміджу Ангели Меркель.
Розглянемо, як впливають на формування іміджу Меркель Інтернет-ресурси. Так, Ангела Меркель має власний аккаунт у мережі Фейсбук - https://www.facebook.com/AngelaMerkel.
Він ведеться німецькою мовою та позіционується як офіційний акант. Достеменно невідомо, чи веде його сама фрау Ангела, а чи його наповнюють інформацією представники її команди, проте сторінка відповідає іміджеві Меркель в цілому - сухо, інформативно, без особистих подробиць. Хоча деякі коментарі відмічено авторством - /redaktion або /am, тобто дописи від прес-служби та власні дописи. Проте власних дописів достатньо мало, частіше це невеличкі статуси щодо офіційних подій, а також Ангела Меркель ділиться посиланнями на інші ресурси, які стосуються її політичних інтересів. Таким чином, можна вважати, що дана сторінка підтримує існуючий імідж фрау Меркель, до того ж показуючи, що і для неї не є чужими сучасні інформаційні технології, і вона нічим не гірша за тих же Обаму чи Медвєдева, які дописують у Фейсбуці та Твіттері. Проте є майже очевидним, що сторінку створено насправді як данину моді на соцмережі, вона є чисто іміджевою. Дана сторінка не виходить за рамки ділового дискурсу так же, як Ангела Меркель не виходить за рамки ділового костюму. На сторінці можна знайти фото та офіційні прес-релізи з офіційних та неофіційних заходів, а також відео, переважно з офіційних каналів телебачення та мережі Youtube.
В інших соціальних мережа офіційних акаунтів Ангели Меркель не знайдено, проте багато дописів стосується її особистості та дрібних деталей. Користувачі соціальних мереж обговорюють її імідж, події та вчинки, а півроку тому в Твіттері її поціновувачі навіть завели акаунт для намиста фрау Ангели, в якому вона прийшла на передвиборчі дебати. Інтернет-фанатів Меркель настільки вразив її імідж, коли вона вийшла у чорному діловому костюмі та намисті кольорів прапору Німеччини, що інтернет-спільнота відгукнулась рядом дописів на цю подію. Через 15 хвилин після початку телевізійних дебатів невідомий завів від особи намиста мікроблог в Twitter, в якому скаржився на послідовність кольорів ланок намиста, які були переплутані: чорний-жовтий-червоний замість чорний-червоний-жовтий. «Вона носить мене неправильно! Я не Бельгія», - говорить одне з повідомлень. На даний момент, число читачів мікроблогу @ schlandkette перевищило 5 тис і продовжує зростати.
Канал Ютьюб також часто подає інформацію стосовно подій, пов’язаних з Ангелою Меркель, проте більшість авторів відео не мають прямого відношення до самої Меркель та її ділового оточення, найчастіше це ролики телеканалів або скопійоване з інших джерел відео. Більшість роликів висвітлюють політичну та суспільну діяльність канцлера Німеччини, і, судячи з назв акантів Ютьюба, яким належать ролики, це телеканали. Так, відео https://www.youtube.com/watch?v=I0oWjdasMWY , присвячене участі Меркель у передачах каналу CDU, акаунт так і підписаний - cdutv. Ще декілька активних авторів роликів з тегом «Ангела Меркель» належать Popular TV, а також онлайн-ЗМІ, таким як The Economist та інші. Більшість роликів мають вплив на імідж Меркель як особи, яка активно приймає участь у діловому та політичному житті Німеччини та світу.
Відео-ролики, розташовані на Ютьюбі та інших відео-ресурсах, дозволяють підтримувати та вдосконалювати імідж Ангели Меркель за визначеними її ПР-командою критеріями.
Так, імідж жінки-політика безсумнівно повинен включати: впевненість у собі і своїх силах; прояв бадьорості, ентузіазму, оптимізму, рішучості, волі; повинна враховувати культурну специфіку, національні та етнічні особливості того регіону, який представляє жінка. Особливу увагу необхідно приділяти тих компонентів, які дозволять жінці-політику ефективно діяти і претендувати на кар'єрне зростання, наприклад, мова та особливості невербальної комунікації, одяг та аксесуари.
У більшості випадків, в будь-якій сфері діяльності кожна людина прагне сформувати позитивний імідж, мінімізуючи негативні особистісні характеристики. Проте позитивний імідж прямо не гарантує збільшення електорату, підвищення рейтингів і поліпшення взаємин з колегами-чоловіками. Доповненням до нього повинні бути обов'язково конкретні результати діяльності в сфері політики, наприклад, участь у розробці різних соціальних програм і проектів, просування у вищестоящих державних органах пропозицій щодо реформування окремих соціальних областей і т.п.
Як відомо, більшість жінок, що займають високі державні пости, віддають перевагу успадковувати чоловічі поведінкові стереотипи. Звичайно, в іміджі жінки-політика все-таки допускається якась частка жіночності, проте, в цілому, у світовій практиці прийнято, щоб високопоставлена ​​дама виглядала в першу чергу строго і елегантно, непомітно і в жодному разі не підкреслено сексуально. Саме тому, в гардеробі більшості західних жінок-політиків переважають строгі костюми, які, залежно від контексту, можуть бути або пастельно-світлих, або ж приглушено-темних тонів у поєднанні з елегантними, але, знову ж таки, непомітними спідницями, взуттям та аксесуарами. Слід зазначити, що аксесуарам приділяється особлива увага, адже найчастіше якась маленька деталь здатна перетворити до невпізнання непомітний костюм жінки-політика, як, власне, і відбулось у випадку з намистом, яке викликало створення аккаунту в Твіттері та шквал коментарів з боку як прихильників, так і противників Ангели Меркель.
Сучасний політичний спектакль пропонує кілька жіночих амплуа, яким відповідає певна (більшою чи меншою мірою) форма одягу: царююча особа, перша леді; самостійний політик, обраний або призначений (президент, прем'єр-міністр, парламентарій); вождь чи духовний лідер.
Виділимо деякі іміджеві стратегії, які жінки застосовують в сучасній політиці:
Жінки - «чоловіки». Всі іміджеві характеристики будуються на тотальному консерватизмі, які підкріплювалися вдалим веденням професійної діяльності.
Жінки - «сірі мишки» не мають яскраво вираженого іміджу. Їх відрізняє своєрідність у виборі одягу, яка часто не відповідає займаній посаді і повна відсутність косметики.
Жінки - «сексуальні символи» - це найчастіше ідеально одягнені і доглянуті жінки-політики, імідж яких не доповнюється успіхами в політичній діяльності.
За цими критеріями іміджевих стратегій Ангела Меркель на початку кар’єри мала імідж жінки - «сірої мишки». На даний момент німецькі ЗМІ, в тому числі Штерн, Більд, ДойчеВелле та ряд інших видань формують її імідж з більшою кількістю жіночних рис, а іміджмейкери Ангели Меркель підбирають їй більш елегантний одяг та макіяж. Проте до рівня доглянутого секс-символу Меркель не дотягує, та і для її іміджу це не потрібно, тому що, по-перше, німецьке населення є достатньо консервативним, тому для нього найбільш прийнятним є імідж політика, який є стриманим, з традиційними устоями та поглядами, який може слугувати прикладом для пересічного громадянина. По-друге, вікові та зовнішні характеристики Ангели Меркель якнайкраще відповідають іміджу саме ділової особи, тому на даний момент імідж Ангели Меркель, сформований засобами ЗМІ, найкраще відповідає середній категорії між жінками-«чоловіками» та «сірими мишками», бо вона вже надто жіночна як для одного, так і для іншого іміджу, проте досить консервативна і діловита, до того ж має ряд властивостей лідера. Цю роль, тиражовану ЗМІ, найдоцільніше називати «жінка - самостійний політик».
Амплуа «жінка - самостійний політик» наймолодше. У ньому можна виділити дві групи: «рівна серед рівних» і «інша». Імідж першої є зовнішнім виразом феміністичних завоювань, до яких відноситься, перш за все, феномен появи жінок на політичній сцені. Імідж маскує всі особистісні характеристики, інформуючи тільки про соціально значущих якостях: борг, волі, порядності, служінні державі. Костюм групи «рівна серед рівних» імітує чоловічу уніформу, являючи собою поєднання з жакета та спідниці, іноді - штанів. На тлі чоловічої маси жінка-політик не виділяється. Припустимо, що закодована в костюмі мужність в глибинному сенсі символізує відмову від жіночності, змагальність з чоловіками. Мода мало впливає на костюм цієї групи.
Взагалі, у західних країнах жінка, залучена у велику політику - це, в першу чергу, чиновник, і вже потім істота, наділена певними статевими характеристиками. Тому Ангела Меркель ідеально відповідає цим характеристикам.
Вона підкреслено дистанційована і не допускає панібратства. Не сперечається і не доводить, а пояснює і роз'яснює. Вона вміло використовує неформальне спілкування з пресою, обережно підказуючи корисні для себе теми. А якщо публікації їй не сподобалися, залишає за собою право на критичні, навіть уїдливі коментарі. Відносини Меркель та ЗМІ відрізняють її не тільки від попередників, а й від колег з країн Євросоюзу. Нехай ці відносини і позбавлені емоцій, симпатій, вони ефективні і транслюють суспільству той імідж, який і пояснює її успіх.
Також ефективним є для формування іміджу Ангели Меркель є тиражування її основного слогану - «Я хочу служити Німеччині». Сучасні ЗМІ усілякими засобами підтверджують її бажання віддавати все - час, сили, здібності - на благо країни та її людей. Навіть суворість у одязі та зачісці, холодність у емоційній забарвленості виступів - все це на благо країни, пані Меркель не має часу на дрібниці, що стосуються її власного життя, вона вся цілком належить Німеччині та її народу.
Не обійшли увагою процес формування іміджу Меркель і вітчизняні джерела. Так, портал Ліга.нет присвятив ряд статей сучасному іміджу Меркель, не стільки зовнішньому, як політичному, тобто приділив увагу її діям та вчинкам, її виступам на оцінку подій в світі. передруковує новину з ДойчеВелле відносно позиції Ангели Меркель щодо перемовин з російськими та українськими сепаратистами, додаючи до передрукованого власний погляд на подію.
Так, за повідомленням порталу, Меркель заявила, що механізм круглих столів за посередництва ОБСЄ представляє хорошу можливість для вирішення конфлікту навколо України. Але в це, за її словами, повинні внести свій внесок всі сторони конфлікту, у тому числі і Росія.
Псевдореферендуми в Донецькій і Луганській областях України Меркель назвала незаконними. Канцлер відзначила, що її не цікавить результат подібних акцій сепаратистів, але вона очікує результатів президентських виборів в Україні. За її словами, уряд Німеччини зробить все можливе, щоб президентські вибори 25 травня відбулися з широкою репрезентативною участю.
Так, багато сучасних ЗМІ під час висвітлення подій в Україні зауважують позицію Меркель щодо дій Росії. Проте в соцмережах та гумористичних передачах все частіше лунають посмішки на тему «Меркель знову пообіцяла санкції, якщо попередня обіцянка не мала впливу на Росію», «Ми їм обіцяли санкції? - Так. - А суворі санкції? - Так. - Що ж їм ще такого пообіцяти?». Тобто українська аудиторія не сприймає Меркель всерйоз в аспекті її обіцянок допомоги Україні у вирішенні російсько-українського конфлікту. Дехто вважає, що Німеччина в лиці Меркель надто залежна від поставок російського газу, інші - що Меркель просто нерішуча і не насмілиться ввести справжні санкції. Тому імідж Ангели Меркель в очах українських оглядачів не є настільки чистим і безпорочним, як у німців.
Портал також багато уваги приділяє діяльності Меркель. Заголовки статей - «Меркель і Обама…», «Меркель і Турчинов…», «Меркель і Кличко..» показують, як багато зустрічей проводить фрау Меркель під час своєї діяльності. Для досягнення своєї політичної мети вона підтримує тісні дружні зв’язки і з Америкою, і з Росією, і з Європою, а також з Україною. Частою темою ЗМІ є зустріч Меркель з братами Кличко, адже вони довгий час жили і тренувались в Німеччині і тепер, коли Віталій Кличко вийшов на політичний ринг, він зустрічається в рамках своєї політичної діяльності з Ангелою Меркель.
Наведемо уривок з порталу Укрінформ, який висвітлює відношення Меркель до сучасної російської політики, що є немалим фактором в формуванні її іміджу.
«Російський президент Володимир Путін замало робить для послаблення напруги в Україні. На цьому наголосила канцлер Німеччини Ангела Меркель в опублікованому у п’ятницю інтерв'ю німецькій газеті Rheinische Post , передає власний кореспондент Укрінформу в ФРН.
«Він (Путін - Ред.), на жаль, ухвалив рішення, якими Росія порушує міжнародне право. І сьогодні він замало робить для того, аби реально сприяти розрядці небезпечної ситуації (в Україні - Ред.)», - сказала Меркель.
На погляд канцлера, «у середньостроковій перспективі президент Путін діє не в інтересах Росії». За її словами, російський лідер повинен «закликати проросійські сили в Україні скласти зброю і звільнити захоплені будівлі». Крім того, через розміщення військ поблизу кордону з Україною Росія й досі продовжує тиснути на Київ, додала Меркель.
Глава німецького уряду підтвердила готовність Заходу «в разі необхідності» запровадити нові санкції проти Росії.
Меркель наголосила на важливості підсилення посередницької ролі ОБСЄ в українському конфлікті та проведенні другого раунду чотиристоронніх переговорів з участю представників ЄС , США, Росії та України».
Таким чином, подібні публікації допомагають створенню іміджу Меркель - миротворець, Меркель - політична особа, яка намагається виконувати посередницьку роль у конфлікті, вона як політик і як жінка виражає щиру зацікавленість у мирному розв’язанні конфлікту.
Офіційна агенція Уніан також висвітлює діяльність Меркель, і також не на основі власних репортажів та досліджень, а передруковуючи «Дойче Велле» і надаючи свої коментарі.
«Канцлер ФРН Ангела Меркель заявила, що Німеччина і Євросоюз ніколи не змиряться з російською анексією Криму.
Як передає «Німецька хвиля», про це вона сказала в інтерв'ю телекомпанії ARD.
"Ми не можемо продовжувати вести справи, як начебто нічого не сталося", - підкреслила Меркель.
Одночасно вона зазначила, що в питанні про Крим необхідно проявляти терпіння. Очільниця уряду ФРН нагадала, що країнам Балтії та Німеччини теж знадобилося багато часу, щоб домогтися відповідно незалежності й возз'єднання.
Канцлер звинуватила Росію в тому, що, анексувавши Крим, вона знехтувала самим фундамент європейської політики, який клопітливо вибудовувався з 1945 року.

"Фундамент європейської повоєнної політики - це поважання територіальної цілісності кожної держави, і ось цей фундамент було не тільки поставлено під питання, а просто проігноровано. Для Європи - це не тільки дуже небезпечно, це просто неприпустимо, оскільки все, що ми клопітливо вибудовували з 1945 року, може бути дуже швидко зруйновано. Тут ми не можемо йти на компроміси, речі потрібно називати своїми іменами", - підкреслила федеральний канцлер».
Таким чином, формування іміджу тут відбувається не з перших рук, а шляхом довгого передруку - Дойче Велле користується інтерв'ю Меркель телекомпанії ARD, Уніан - публікацією Дойче Велле, а пересічний читач вже формує своє уявлення про Меркель через призму всіх джерел та перекладів на українську чи російську мову.
Отже, сучасні ЗМІ мають великий вплив на формування іміджу Ангели Меркель. Враховуючи її позиціонування як майже беземоційного та безкомпромісного політика, який все тримає у своїх руках, надаючи впевненості у стабільності держави, ЗМІ при цьому підкреслюють її риси жіночності, материнської теплоти та турботи. Комплексний образ сучасної Ангели Меркель складається з її фотографій в журналах та відео сюжетах в новинах і в мережі Інтернет, де вона постає з одного боку суто діловою жінкою, на плечах якої лежить доля цілої країни, при цьому родзинкою образу є її посмішка, яка є джерелом тепла та світла, показуючи турботу політичного лідера за долю країни та її населення.
ЗМІ вміло обігрують відношення Ангели Меркель до публічних виступів та взаємовідносин з ЗМІ. Кожен іміджевий момент подається не як домашня заготовка, а як випадково, за щасливим збігом обставин отриманою інформацією з перших рук - пані Ангела, яка дуже суворо відноситься до журналістів, змилостивилась і згодилась сказати пару слів у відповіді на питання преси, яка також випадково з’явилась в потрібний час у потрібному місці. Насправді ж коло ЗМІ, які висвітлюють діяльність Меркель не тільки у сухому статистичному залишку, але з іміджевою метою, є досить обмеженим і співпраця з ними жорстко регламентована іміджмейкерами Ангели Меркель.
Таким чином, імідж політичного лідера Німеччини Ангели Меркель досить вдало створюється і підтримується за допомогою ЗМІ. Сучасні сюжети в ЗМІ щодо позиції Меркель відносно зовнішньополітичної ситуації, конфлікту Росії та України чітко підкреслюють її впевненість у необхідності застосування санкцій до порушника і при цьому надання допомоги постраждалому. Справедливість і милосердя - ось основний концепт іміджу Меркель в ЗМІ 2014 року.
Список литературы1. Нікуліна М. О. Імідж сучасного християнського політика в Європі / М.О. Нікуліна // Релігії Росії: проблеми соціального служіння. Збірник матеріалів конференції. - Москва - Н. Новгород, ВД «Медіна», 2011. - с. 102-105.
2. Дзюба М.Т. Роль засобів масової інформації в формуванні громадської думки / М.Т. Дзюба //Сучасні інформаційні технології у сфері безпеки та оборони. - Київ: 2008 р. - с. 77 - 81.
3. Галумов Э. А. Основы PR. - М.: Летопись XXI, 2004. - 408 с.
4. Богданов, Е. Психологические основы Паблик рилейшнз [Текст] / Е.Богданов, В.Зазикін. - 2-е изд. - СПб.: Питер, 2004. - 204 с.
5. Галумов Э.А. PR в международных отношениях. //Информация. Дипломатия. Психология. - М.: Известия, 2002. - С.174-175.
6. Горчакова В.Г. Прикладная имиджелогия: учебное пособие. - М., 2007. - 240 с.
7. Губерський Л. На чому ґрунтується міжнародний авторитет // Політика і час.- 2002.-№4. - C.34-45.
8. Зернецька О. Нові тенденції у сфері глобальної комунікації: впливи на світову економіку та політику й виникнення глобальної комунікаційної парадигми // Антологія творчих досягнень. - К.: Інститут світової економіки і міжнародних відносин НАН України. - 2004. - Вип. 1. - С.98-101.
9. Лісничий, В.В. Сучасний виборчий PR : навч. посіб. [Текст] / В.В. Лісничий, В.О. Грищенко, О.В. Радченко та ін. - Сєверодонецьк : Еврика, 2001. - 480 с.
10. Макаренко Є.А. Політичні стратегії інформаційного суспільства: специфіка національних моделей // Актуальні проблеми міжнародних відносин. - 2000 - №22. - Частина 1. С.202-210.
11. Почепцов, Г. Имидж: от фараона до президента [Текст] / Г.Почепцов .- К.: Адеф-Украина, 2004. - 328 с.
12. Почепцов. Г.Г. Имиджелогия. - М., Наука, 2000. - 360 с.
13. Самые успешные PR-кампании в мировой практике: Пер. с англ. - М.: Консалтинговая группа „ИМИДЖ-Контакт‖, ИНФРА-М, 2002. - С. 13-19.
14. Тихомирова Є. Не варто чекати милості від природи. //ПРосвіта, ПРополітика, ПРопозиція. - 2002. - № 2. - С. 33.
15. Тихомирова Є.Б. Зв’язки з громадськістю. Навчальний посібник. -К.:НМЦВО, 2001.
16. Харрис, Р. Психология массовых коммуникаций [Текст] / Р.Харрис. - СПб.: Еврознак, 2003. - 448 с.
17. Хачатуров К.А. Роль международной информации в формировании репутации государства. //Информация. Дипломатия. Психология. - М.: Известия, 2002. - С.115.

ВУЗКиївський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, ДВНЗ
Год сдачи2014
Количество страниц16
Языкукр
Стоимость0.00 грн

 

Оформить заказ

Оплата работ наличными в офисе Картами VISA, MASTERCARD в офисе По безналичному расчету в рамках системы ПриватБанк По безналичному расчету в рамках системы Приват 24 С помощью системы Western Union Посредством системы Яndex деньги С помощью электронных денег LiqPay Посредством системы WebMoney на кошелёк Z или U